Kas yra apeliacija ir kas gali ją teikti? Kokiais atvejais galima ją rašyti? Kokia yra apeliacijos rašymo ir nagrinėjimo tvarka? Kur gali rasti apeliacijos šabloną?
Prieš teikdamas apeliaciją dėl pasiekimų įvertinimo, studentas privalo per 3 darbo dienas nuo įvertinimo paskelbimo datos kreiptis į jį vertinusį dėstytoją (komisiją), kad jam būtų sudaryta galimybė susipažinti su savo darbu ir jį aptarti.
Dėl kokių priežaščių gali būti teikiama apeliacija?
Vertintojas nesilaikė žinių vertinimo procedūrų. (Apeliacija turi būti pateikta per 5 d.d. nuo įvertinimo paskelbimo el. paštu vilniustech@vilniustech.lt)
Vertintojas neteisingai įvertino darbą. (Per 3 d.d. nuo įvertinimo paskelbimo reikia kreiptis į vertinusį dėstytoją ir kartu aptarti darbą. Jeigu sutinki su dėstytoju, problema išspresta! Jeigu nesutinki, per 3 d.d. nuo įvertinimo reikia teikti apeliaciją dėl neteisingai įvertinto darbo paštu el. paštu vilniustech@vilniustech.lt).
Apeliacijos nagrinėjimas gali pasibaigti trimis būdais:
Apeliacija tenkinama
Apeliacija tenkinama iš dalies
Apeliacija atmetama
Komisija gautą apeliaciją išnagrinėja per 30 kalendorinių dienų.
Apeliacijos pateikimas niekada nesumažina apelianto darbo vertinimo. Jis gali išlikti toks pat arba pakilti, priklausomai nuo komijos sprendimo.
Pildant apeliaciją, reikia nurodyti:
Apelianto kontaktus (vardas, pavardė, pagrindinė studijų programa, tel. numeris, universitetinis el. paštas)
Apeliacijos objektas (studijų dalykas, vertinimas, vertintojas, atsiskaitymo forma).
Pasiekimo įvertinimo paskelbimo data mano.vilniustech.lt sistemoje.
Argumentai, pagrindžiantys apelianto nesutikimą su įvertinimu.